راهکارهای افزایش بازدهی چندبرابری تبلیغات با بودجه یکسان

بسیاری از فروشندگان به دنبال هستند که با توجه به تبلیغات، خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کنند تا از این طریق فروش خوبی را به دست بیاورند، به طور معمول کسانی که به دنبال فروش بالا هستند علاوه بر مقوله تبلیغات که باید به صورت پیوسته انجام شود نیازمند افزایش بازدهی تبلیغات می باشند. تا خریداران خود را بیش از پیش افزایش دهند؛ برای اینکه متوجه شوید که منظورمان از افزایش بازدهی تبلیغات چیست؟ تا انتها با ما همراه باشید.

افزایش بازدهی تبلیغات در تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی یک رسانه تعاملی درخشان است. که اگر از آن عاقلانه استفاده کنید:

  1. مخاطبان را به تبلیغات شما جذب می کند.
  2. 2.       نام تجاریتان شناخته میشود.
  3. 3.      یادآوری تبلیغات را افزایش می دهد
  4. و حتی می تواند منجر به فروش مستقیم شود.

با استفاده از تبلیغات محیطی بر روی بیلبوردها، تبلیغات ایستگاه اتوبوس و سایر تبلیغات محیطی مبتنی بر مکان، دو گزینه ساده اما موثر برای جذب مخاطبان وجود دارد.

رسانه های اجتماعی :

اولین گزینه شما این است که تبلیغات محیطی خود را به رسانه های اجتماعی گسترده تر متصل کنید؛ برای مثال، با تشویق مردم به گرفتن عکس سلفی یا اشتراک گذاری چیزی در رسانه های اجتماعی با یک هشتگ مشخص. انگیزه دادن به این امر توسط قرعه کشی و اهدا جوایز راهی عالی برای تشویق مخاطب به خرید را به ارمغان می آورید.

این به ایجاد گرایش‌ها در رسانه‌های اجتماعی و همچنین ارائه محتوای بالقوه قابل استفاده ( مانند تابلو سر درب مغازه ها)کمک می‌کند و تبلیغات محیطی را به بخشی ارزشمند از یک استراتژی تبلیغاتی چند پلتفرمی تبدیل می‌کند.

کد های QR :

کدهای QR بارکدهایی هستند که به صورت دیجیتالی تولید می شوند که مصرف کنندگان می توانند با گوشی هوشمند یا تبلت اسکن کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها یک عملی را انجام می دهند، مانند باز کردن یک وب سایت یا یک برنامه نقشه.

اینها ابزارهای بسیار قدرتمندی برای تبدیل عابران علاقه مند به مشتریان فوری هستند. یک کد QR می تواند صفحه اصلی، سایت تجارت، صفحه رزرو یا مسیرها را به سمت کسب و کار شما در دستگاه های تلفن همراه مشتریان باز کند.

از رسانه های مجاورتی برای تشویق مخاطبان عبوری استفاده کنید

اگر کسب و کار شما به تجارت گذرا متکی است؛ برای مثال یک کافه در خیابان های بالا شهر، یا یک رستوران خارج از شهر  تبلیغات محیطی شما می تواند با بازاریابی مجاورتی موثرتر شود.

بازاریابی مجاورتی استفاده از موقعیت مکانی مشتریان شما به عنوان راهی برای بازاریابی محصولات شماست. این یک شکل بسیار هدفمند از بازاریابی است که در یک منطقه محلی بسیار مؤثر است و تبلیغات محیطی به ویژه برای آن مناسب است.

خرید فضای تبلیغاتی در محل کسب و کار خود به میزان قابل توجهی باعث رونق محلی می شود. اگر مسیرهایی را به کسب و کار خود، به تبلیغات محیطی خود اضافه کنید، حتی رونق محلی نیز بیشتر می شود؛ مانند کاری که مک دونالد با کمپین Golden Arches خود انجام داد. تبلیغات بیلبورد دیجیتال McD با استفاده از بخش‌هایی از نماد طلایی «M»، فروش را از بزرگراه خارج کرد.

چندگام برای افزایش بازدهی تبلیغات در شرایط رکود اقتصادی:

مسلط باشید:

 بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که شرکت‌هایی که هزینه‌های تبلیغات را کاهش داده اند، ضرر کرده اند. آیا شما می‌خواهید مشتریانتان بدانند که برنده‌ای را انتخاب کرده‌اند یا نه؟ و آیا می‌خواهید مشتریان احتمالی شما بدانند که در زمان‌های سخت و همچنین خوب، پابرجا خواهید ماند و شکوفا خواهید شد.

نام تجاری خود را حسابرسی کنید:

آیا شرکت یا نام تجاری محصول شما دقیقاً نشان می دهد که شما چه کسی هستید … و چه کسی می خواهید باشید؟ آیا آنچه می گویید برای مخاطبان شما قابل باور و مهم است؟ اطمینان حاصل کنید که نام تجاری که با آن پیش می روید، نام تجاری مناسبی است و سیستم هایی را برای حفظ ارزش آن در محل قرار داده اید. یک تجربه ثابت، یک “صدا” واحد و روشی که با نام تجاری خود به روش های دیگر ارتباط برقرار می کنید بسیار مهم است. اگر مانند اکثر شرکت ها هستید، برند شما با ارزش ترین دارایی نامشهودی است که شرکت شما در اختیار دارد. آن را بهبود بخشید و از آن محافظت کنید.

ترکیب محصول و خدمات خود را مجدداً ارزیابی کنید:

 آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید محصولات یا خدمات موجود را به روش هایی که ارزش بیشتری را ارائه می دهد، دوباره بسته بندی کنید؟ یا، خط تولید یا خدماتی را توسعه دهید که بتواند مشتریان کوچکتر یا مشتریان با بودجه های کاهش یافته را در خود جای دهد؟ از مشتریان خود بپرسید: آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند؟

کنترل هزینه:

 کنترل هزینه به معنای کاهش هزینه نیست. این بدان معناست که با بودجه ای که دارید هوشمندتر باشید و از هر تومان یا دلاری که در برنامه تبلیغات خود سرمایه گذاری می کنید، ارزش بیشتری به دست آورید. کنترل هزینه ها که ارتباط نزدیکی با نرخ بازگشت سرمایه دارد، به شما امکان می دهد پول خود را در جایی سرمایه گذاری کنید که بیشترین درآمد را به همراه دارد.

راه اندازی یک کمپین هدفمند و یکپارچه کسب و کار جدید:

 اکنون زمان بسیار خوبی برای راه اندازی کمپین جذب مشتری است. اهداف مشخصی را تعیین کنید، کنترل های هزینه را سخت تر کنید و برای فروش محصول و ایجاد برند تلاش کنید. بهترین بخش‌های مشتریان خود را از طریق یک کمپین یکپارچه در رسانه‌های مختلف (از جمله تبلیغات محیطی نظیر بیلبورد، رسانه‌های اجتماعی و سایر تاکتیک‌های آنلاین و غیر انلاین) با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مستقیم و تعامل مشتری مبتنی بر نتایج، هدف قرار دهید.

روابط خدمات بازاریابی خود را دوباره ارزیابی کنید:

 آیا از آژانس های بازاریابی(تبلیغات) یا روابط عمومی خود کاملا راضی هستید؟ در مورد مشاور بازاریابی استراتژیک چطور؟ آیا یک آژانس رسانه های اجتماعی یا یک متخصص در کارمندان دارید؟ متخصصان باهوش زیادی در آنجا وجود دارند، و بسیاری ممکن است بتوانند بینش بیشتر، سطوح بالاتر خدمات و ارزش بیشتری را برای سرمایه گذاری به شما ارائه دهند.

افزایش تجربه مشتری:

 هزینه به دست آوردن مشتریان جدید بسیار بیشتر از راه اندازی یک کسب و کار است. هر مشتری که از دست می دهید به مرور زمان از جیب شما پول خارج می کند. اجاره بیلبورد آنلاین به شما در موضوع کمک میکند.

بینش مشتری را افزایش دهید:

 هر چه بیشتر در مورد مشتریان خود بدانید، می توانید پیام های نام تجاریتان و بازاریابی(تبلیغات) را با دقت بیشتری هدف قرار دهید تا نیازهای خاص آنها را برطرف کنید. برای انجام این کار، مدیران بازاریابی باید در سنگرها فرو روند. مشتریان بالقوه و مشتریان شما چه می خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند.